Aj, mitt öra!

Igår somnade jag tidgit, sista gången jag kollade på klockan så var den halv 10. Jag somnade till nån film på 5:an, Constantine, eller nått hette den..  Jag vaknade utvilad för en timma sen, men dock så har halsonten spritt sig till örat, ännu mer pour me! Det gör ont..

By the way, stackars dom som typ har halsfluss och inte kan få hjälp på akuten eftersom det är strejk överallt..

Men idag ska det ändå bli en rolig dag! Nu´ska jag börja med att göra mig i ordning, sedan ´ta en promenad i solen och på hem vägen handla hem lite mat för att ikväll ha lite mysig grillkväll, hoppas vädret håller i sig!

image24


För övrigt så går det toppen för min och Mikkas hälso period. På tisdag ska vi ha lite trevligt festande inne i stan. Nämnligen sovmorgon på onsdagar, så varför inte utnyttja tisdagskvällarna till något kul!? Ska höra om det är några andra från klassen som är på.. Kanske roligare att "festa" om man är fler en 2? Haha..

Nej, nu ska jag kolla på äntligen hemma, mamma har skicka in en ansökan till programmet, haha!

Hoppas det bli en fin dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0