Allt klart för utgång!

Nu har jag precis tagit en dush, fixat håret, gjort ordning sminket, och dessutom provat halva kläd och sko garderoben.. Allt klart för utgång.. Problemet är bara att jag är sjuk.. Jag har nästan 39 graders feber så efter att provat garderoben så är jag rätt slut.. Men vem har sagt att man måste sitta hemma i mjukiskläder bara för att man är sjuk? Det går la minst lika bra med partymode stämmning;P

Min kamera är dock utlånad så kan inte ta någon bild, annars hade ni fått sätt vilken ansträngning jag gjort;) haha.
Menmen.. det blir nog inte så mycket roligare än såhär, jag funderar på att tvätta bort allt smink image67och ta på mig mjukiskläderna igen.. Det tappar lite av poängen om man inte ligger halvsäckig i soffan med ett täcke och en kopp te.. Dessutom kommer käre mor och far snart hem från jobbet, så nog smartast att jag går in för att vara lilla-stackars-sjuka-anna igen..

Funderar på att lägga på en ansiktsmask istället:) Much better för hyn iaf!
Ett litet fotbad hade inte heller suttit fel:)

Ha de fint, och njut av en underbar vårkväll, skål! <3
image68

Kommentarer
Postat av: ditte

tack så mkt jag är med nervös. hoppas de går bra för dig med då:)

2008-04-28 @ 19:12:32
URL: http://diitts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0