Andra avenyn nån?


Nu har jag gått å lagt mig i sängen för att kolla på veckans andra avenyn avsnitt. Jag måste erkänna att jag nog är största andra-avenyn-nörden! Jag följer serien som ett fån! Dock gör jag inte det ensam, jag har ju pojkvännen oxå=P Lyckades få honom fast efter några avsnitt.. Det är inte så att själva serien i sig är bra, nej gud nej! Men på nått sätt fastnar man i den.. Och så spelas den ju in i götet, höhö(A) Själv så har jag stött på både Hamza (2ggr) Karim, Roxannas mamma, Tony och Sara, yeey!

Har ni lagt märke till deras dåliga rekvesita då? (Pappers)Väggarna skakar som fan så fort de rör sig, samma rum och lägenhet anävänder de flera gånger om.
image53


Men jag ska icke tala skit om serien.. Den har ju lyckats fånga mig iaf=P

God natt sov så gott, nu blir det 1½ timma andra avenyn <3 yeeey

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, varför ska du se de om de e dåligt? haha

2008-04-27 @ 22:42:08
URL: http://IdaTallhed.blogg.se
Postat av: Pallan

nej det har jag tyvärr inte!

2008-04-27 @ 23:48:01
URL: http://pallerallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0