Grattis bloggen!

Glömde att säja att idag har jag haft bloggen i 1 vecka! Det har ju gott riktigt bra, inte tröttnat än iaf;) Fast det beror nog på att det är så kul att ha läsare.. Idag för 2 min sen så fick jag dessutom min 70:e besökare :) Jättekul! Tack för snälla kommentarer oxå:)

image73


Imorgon då åker jag till Helsingborg som jag nämnt några gånger. Då kommer jag nog inte ha möjlighet till att uppdatera.. Men jag hoppas att ni sitter bänkade och väntar på att få höra om mitt äventyr på söndag! Kan säja att förra året då hände en heeel del när jag var där förra valborg.. Veckan slutade med att jag hade uppskrapad panna, knän och händer.. Jag hade suttit på Kims axlar och påstott att jag var expert på att göra framåtvolter.. Problemet var bara att det stämmde,  inte!
image74
       



  Jag lägger upp lite listor sen, är det
någon som vet nån bra sida på listor?






Ha de toppen<3









 

Kommentarer
Postat av: JENNY

fin blogg.

2008-04-29 @ 16:05:09
Postat av: maria

hoppas du håller i med ditt bloggande :)

2008-04-29 @ 16:48:02
URL: http://mariajh.blogg.se
Postat av: victoria

gratis ;-) jätte fin blogg..

2008-04-29 @ 16:52:37
URL: http://victoriaseecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0