helmerohugos första inlägget


                                                                 De första 36 bokstäverna har jag skrivit nu!
Undra hur många bokstäver och tecken det sammanlagt kommer att bli innan jag tröttnar.. 100, 1458, 9002 eller kanske så många att jag inte ens kan räkna dem? Det återstår att se, nu först och främst så ska jag gå in för att "lära" mig hur man hanterar denna blogg. Jag har en bild av hur jag vill att den ska se ut, och det är inte såhär! 

Jag har lovat mig själv 3 grejer, och det är:
  • Ställ aldrig klockan tidigare en va du behöver på en sovmorgon (bara för att hinna gå upp o skirva på bloggen)
  • Inte skriva skit om Cybergymnasiet♥ (någon måste ju stödja skolan)
  • Skriv minst en gång om dagen (så länge det inte är en sovahelg, palla-sätta-sig-framför-datan dag, massa-bra-TVprogram-på-tv:n dag eller jättesoligt-måste-gå-till-stranden-och-bli-brun  dag)                                

 Får se hur det går...


Hur som helst så hoppas jag att helmerohugo kommer att lyckas bra här. Till att börja med har jag som mål att åtminsonde få 10 st läsare. Sen, när jag väl klarat den gränsen, då jävla! Då ska jag köra på riktigt!

Jag kan inget annat en att önska mig själv ett stort lycka till!!! <3


Kommentarer
Postat av: Julia

haha yaay, anna ;D

2008-04-22 @ 15:28:08
URL: http://nachikos.blogg.se
Postat av: Josefin

du kan vänta dig iaf en trogen läsare:) good luck on the svenska nationella imon.. mobilen kommer att finnas till hands om man behöver ett råd från anna kanske. joel skriver också provet imon...lite kul sådär, vi rings imorgon. love

2008-04-22 @ 21:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0