Jag har..

JAG HAR
Svikit en kompis:
jag hoppas inte de, inte medvetet iaf!
Förlorat en bästa vän: Ja, en som dött, och en som det bara gled isär med
Sagt att jag älskar en kompis: Jopp (inte bara på fylla)
Sovit med en killkompis: Det beror väl på, räknas det om det är på golvet?
Sovit med en tjejkompis: Jaaa
Pussat en av samma kön: En och annan oskyldig puss på kind är väl klart!
Slagit en kompis: Tyvärr, men hon slog mig.. För mig slutade det med spricka i arm, o för henne med sprucken läpp (det var inte med flit)
En kompis som vet allt: Djupaste hemligheterna håller jag för mig själv..
Berättat hemligheter: Jo, man har väl de..

JAG HAR
Blivit sårad:
Ja
Haft stadigt förhållande: Ja, har världens bästa nu:)
Krossat någons hjärta: Haha, ja en gång i 6:an..
Gett någon ditt hjärta: Beror väl på hur man menar, jag vet iaf en som tagit mitt hjärta
"Playat" någon: Nej absolut inte!
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja!
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Jo, de har väl hänt vid onyktert tillfälle
Varit otrogen: Aldrig i livet!

FAVORIT:
Låt just nu:
Photofraf - Stephan Duffy
Pryl: I-pode nano
Film: Titanic, haha
Bok: Lyckans ljus
Lärare i skolan: Karin, Annie och Hans, hejaheja!
Plats: Kims famn
Frukt: Avoccado (kanske en grönsak?)
Dricka: Färskpressad jordgubbsjuice
Ha på mej: Leggings o oversize tröja

JAG HAR
Opererat mig: Nej, men blivit nersövd och sjukskriven för tre veckor, men på operationsbordet ångrade de sig=P
Cyklat omkull: Absolut!
Sjungit i duschen: Klar!
Hoppat bungyjump: Noo..
Fobi för något: Små och instängda utrymmen, mörker
Sett någon dö: Inte dö, men jag har sätt 2 döda kroppar
Varit på begravning: Ja, 6 stycken:(
Sagt att jag hatar någon: Bara för mig själv..

LIVET:
Svart eller vitt: Vtt
Skriva eller tala: Tala
Öl eller cider: Cider
Nagelbitare: Noope
Mobil eller ipod: Mobil
Snygg eller charmig: Charmig
Lösgodis eller choklad: Ingår inte choklad i lösgodis? :)
Frukt eller grönsaker: Frukt
Film eller serie: Film
Festa eller softa: Skulle ljuga om jag inte sa mysiga hemmakvällar:)
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: lördag
Ljus eller lampa: Ljus
Kärlek eller vänskap: Kärleksfull vänskap;)

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag trodde alla skolar var lediga imorn.. men kanske inte !
Jag ska bara ta det lugnt under valborg.. har ju lagt spriten på hyllan en månad nu :) blivir för mycket sprit för mig under ett tag.. så ja måste försöka lugna ner mig! Visst ja älskar att festa, men nu får det vara nog, ska ja på krogen så får det bli cola :)
vad ska du göra under valborg? Kraam

2008-04-29 @ 12:32:20
URL: http://www.monaalsuntfi.blogg.se
Postat av: Sazsa

Mmm helt underbar :P

2008-04-29 @ 13:59:10
URL: http://thiara.blogg.se
Postat av: DENISE DORNELL

så gott:)

2008-04-29 @ 14:26:29
URL: http://dld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0