någon hjälp mig!?

Sitter här och kollar runt på inställningarna som finns.. Men jag förstår ändå inte hur jag ska göra för att bestämma min egna bakgrundsbild.. Någon som kan förklara? Skulle vara toppen:)

För övrigt så måste jag dela med mig av en sak. Jag klippte håret igår! Kort blev det! Page med lite längre hår fram till, och en passande snelugg. Där det är som längst skulle jag gissa på att håret går en ca 3 cm ovanför axlarna. Det ser frächt ut, men oj så ovanligt och obekvämt det känns! Det kommer nog att ta sitt lilla tag innan jag vänjer mig! Jag måste oxå erkänna att bland de personer jag umgås med så är jag inte långt ifrån ensam om att tycka att Posh passar mycket bättre i sin page än sitt lång hår. Jag tycker  att det är skit snyggt! Men och andra sidan så har alla jag umgås med långt snyggt hår, medan jag själv aldrig får långt snyggt hår. Jag har gett upp - det går bara inte med mitt hår! 

                                       image2

By the way, det var inte lätt att hitta en bild med Poshs hår i centrum. Hennes jäkla bröst tecker ju nu mer upp varenda bild på henne. Men och andra sidan kanske det är bra, hade hon inte haft brösten, då hade man inte sätt henner i huvutaget. I profil syns hon ju knappt, så sjukt smal är hon! Det säjs att hennes midja är lika stor/liten som maria careys lår - de du! 

Men tänk på de jag sa, om du vet hur man fixar till en egen bakgrund, så får du gärna hjälpa mig! Tack:)


Hörs senare, nu ska jag ta mig en frukt och fixa bilder o shit hit... <3


Kommentarer
Postat av: hedwig

håller med om att hon passar i page, fast inte på den bilden där hon har helt kort på ena sidan..

Lycka till med din lilla blogg(A)

2008-04-22 @ 15:16:34
Postat av: Mariah Careys lår!

Alltså hennes midja är ju smal men om det sägs att den är lika stor som Mariah Careys lår så är den inte supersupersmal. Då är den åtminstone 60 cm. Modeller har ofta t.o.m. lite under 60. Därför att Mariahs lår är faktiskt väldigt feta. Dom ÄR över 60 cm, det kan jag säga med 100% säkerhet.

2008-05-25 @ 20:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0