Någon som provat?

Efter tre timmar på jobbet så kände jag mig nöjd. På vägen hem så gick jag förbi en hälsokost affär, och vipps så hade jag en påse i handen. Jag vet att detta kommer att låta konstigt eftersom jag var hos frissören i förrgår, men jag köpte en burk tabletter som heter "Stora hårkuren". Det ska tydligen ge huden bättre energi, göra naglarna starkare och snabbväxta samt få håret att växa snabbare med en fin glans. Det låter riktigt klitchigt tycker jag! Frågan är nu bara om det fungerar, någon som provat? Tabbletterna ser nämnligen inte så vidare värst aptitliga ut!

                                                                                                                                                               image10
            image11

Det fanns oxå några andra tabletter med samma funktion som heter "Hårkontroll". Funderar på att köpa den oxå, för att se om den ser godare ut, höhö.

Nu har jag ett stort idrottsarbet som väntar. Jag ska skriva om ergonomi i skolarbete, och till hjälp har jag min käre vän Jutta som är ergonom. Känner att jag inte har någon som helst inspiration för att plugga nu, menmen...



Njut av solen! <3


Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

tack så mycket :)

2008-04-23 @ 20:51:25
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Natalia

tack för tipset men jag gillar tyvärr inte att handla på second hand :(

jag äter hårkontroll just nu och jag ska vara helt ärlig, de smakar skit!

2008-04-23 @ 21:23:08
URL: http://chocolait.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0