Nästan klart!

Nu håller jag på att skriva utvärderingarna på mitt idrottsarbete. YES! Nästan klart nu.. Fråga vad du vill som har med belastningsergonomi att göra så lovar jag att jag kan det nu;)
image71
Gjorde en paus och fixade mina naglar förut. Jag använde först en vit nagelpenna från depend cosmetic, efter det så tog jag på ett lack av märket Sally Hansen, (extra bra för svaga och skadade naglar), sedan toppade jag det med två lager genomskinligt lack av märket Kiss glass shine. Det blev riktigt fint! :) På tånaglarna blev det en fin mörkröd ton av Chanel.

image72

Nu ska jag snart gå in i dushen och lägga in en hårinpackning. Härligt när man har tid för att fixa till sig, och småfila på naglar o hår.


Hoppas du har en bra dag:) <3


Kommentarer
Postat av: Elena

Japp, det är kul när man har fixat till hela sig så man känner sig fin:) Tack för the comment btw.

2008-04-29 @ 18:52:59
URL: http://elenny.blogg.se
Postat av: Milla

Du kommer säkert få snygga naglar då Sally Hansen verkligen funkar. ps. du kan köpa det på frozza.se .

2008-05-11 @ 23:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0