regn!

I natt blev det inte mycket av sömn. Näsan rann och halsen höll på att kväva mig! Och imorse när jag vaknade så blev jag inte mycket gladare, regn, regn och ännu mera regn! USCH! Men för att pigga upp mig så gjorde kim pannkakor till mig:)

image43Grillningen blev förresten av igår, trots vädret.. Det var inte så att man kunde sitta ute och äta, men grilla gick toppen utomhus!

Det är så typiskt, man blir alltid sjuk när man har som mest att göra! Det är en massa nationella prov i skolan nu, och därför känner jag att det passar verkligen inte att vara sjuk nu!



Vill ha sommar och vara frisk! <3







                                        



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0