sex humor

Har funderat över en sak, vad är det som gör att ma kan relatera allt till sex? Inte nog med detta, vad är det som gör att det få en att vika sig av skratt varje gång!

Okej att man tycker det är kul och spännande när man är yngre, då fnissade man så fort man hörde ordet sex.. Det där fnisset, det har inte gott över för mig och mina kära vänner i klassen. Det är inte de att vi tycker det är pinsamt och skrattar av de anledningen, nej absolut inte! Jag vet faktist inte vad det är som gör det så kul..

Jag skulle kunna rada upp en hel sida med tabbar som vi sagt och misstolkat.

En händelse jag kommer ihåg var när vi var ute och gick en promenad.. Det var en man och en kvinna som skulle åka iväg med sin bil, mannen hade en krycka.

Mannen satt sig i förasätet och kvinnan stoppade in kryckan i bagaget. Då frågade mannen "Har du stoppat in den?" Och kvinnan svarade, "Ja, jag stoppade in den där bak!"

Haha, va vi skrattade. Men till en början så var det ingen som skrattade högt. Man skrattade lite tyst för sig själv och sen när man kollade på varandra då bröt det låss..

Det är inte så att man kan börja skratta åt sådana här saker i alla tillfällen. Jag minns ett annat tillfälle då jag var på jobbet. Jag satt och pratade med arbetskollekorna i fika rummet då samtalsämnet var döden och begravningar. (dystert) När de sen frågade mig hur jag ville ha min begravning, gissa vad jag sa!!

"Ja jag vill iaf krimeras och onanera" Jag märkte att det blev en konstig stämmning och folk började bli röda i anskitet.. Jag tänkte för mig själv över vad jag hade sagt, och förstod då vad jag sagt.. Innan jag ens visste ordet av det så skrek jag "Donera menar jag!"

Hade det varit i skolan detta hände, då skulle jag nog legat på golvet och vikt mig av skratt. Men här fick jag bara låssas som inget och sedan återgå till arbetet. Jobbigt pinsamt! Alla var medvetna om vad jag hade sagt, men ingen vågade ens dra lite på läpparna.. Varför? Kanske inte så svårt att förstå ändå..

Har ni läst om kvinnan som tog sin oskuld när hon var 17 år gammal. 30 år senare så har hon inte gjort om det, anledningen var för att hon trodde att hon hade pruttat under samlaget, så hon vågade inte göra om det! Stackars kvinna tänker jag bara... Du sov nog för mycket på sexuallundervisnings lektionerna...

Några som är bra på de här ämnet, det är Carrie och hennes vänner. Man måste bara älska sex and the city, och nu kommer snart filmen på bio.. Längtar!!

image19



Nog om detta nu(A) Nu ska jag till köket och fila ihop någon broccoli rätt!

Ha de vackert! <3


Kommentarer
Postat av: http://AMANDALOTT.blogg.se

då ska jag se dom, absolut, jag ÄLSKAR skräck!! Kram!

2008-04-24 @ 17:28:58
URL: http://amandalott.blogg.se
Postat av: Cissi

svar: jo jag brukar också skriva om "allt o lite till, meningslösa grejer" men jag känner mig så tråkig ibland. får inte alltid den respons jag skulle vilja ha. hur personlig tycker du man ska vara?

2008-04-24 @ 18:06:58
URL: http://www.cissi89.blogg.se
Postat av: Julia

hahahahahaha, onanera :D

2008-04-24 @ 19:52:01
URL: http://nachikos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0