SV nationelltprov

Imorse vaknade jag av att kim skulle iväg till skolan. Till svar hade jag i min sömn sagt "stör mig inte, jag är påväg till skolan, jag tar en genväg genom att hoppa över stenar på badplatsen" Med andra ord, jag var tröött imorse!

SV nationellt prov idag, nervös! Men jag tror att det gick helt okej. Titeln på texten jag skulle skriva var "att göra en höna av en fjäder?" Texten handlade om mediernas påverkan. Det fick mig en tankeställare, sjukt vad man lätt luras!

Senast i måndags såg jag en löpsedel där det stod "Man tävlade full i TVprogram" What, tänke jag och vipps så hade jag köpt tidningen. Mannen de skrev om var nämnligen han från sanningens ögonblick som sändes i söndags, vet inte om ni såg det, men det var en kombination av det sjukaste program jag sätt, men ändå underhållande, kanske just därför? Hur som helst så letade jag efter artikeln i tidningen, och till slut hittade jag den och jag läste igenom den. Det stod inte ett skit om att han hade varit full! Däremot så stod det att han hade varit "full" av förväntan och närvositet under sändningen. Lurad igen, tänkte jag bara när jag sen slängde ihop tidningen och gick ut ur affären. 10 spänn för att få reda på hurvida en man som jag inte ens känner var full under direktsändning, varför lägger man pengar på sånt!?

På tal om pengar så är jag i alla fall helt pank just nu.. suck =(
Det är nu jag vill ha pengar för att kunna köpa vårkläder.. menmen snart kommer studiebedraget och lönen, ska faktiskt gå och jobba när jag skrivit klart här. Canserregistret i västragötaland, där jobbar jag! 


image9 

om dessa pengar ändå vore mina=(

nu ska jag gå och jobba, kreativt! <3


Kommentarer
Postat av: Kim

Nämen, tror det är min körpengar vi ser där hehe :D snygg bloggen är nu älsking! puss

2008-04-23 @ 18:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0