vilken väska är snyggast?

Idag har jag vart stressad dagen igenom! En massa att göra, både i skolan och hemma, trök..
Men imorn är det en ny dag, och då ska jag ha bättre planering. Dagen börjar med att gå till myrorna för att lämna en massa kläder, så många påsar som jag sammlat ihop bara på en månad. När jag är på myrorna tänke jag att jag ska kolla efter en brun skinväska. Mycket snyggare med färdigslitna skinväskor! Jag förstår inte hur det får plats i garderoben! Sedan blir det skola, jobba, plugga, tgymma, räffa kim och städa rummet.. Jag slår vad om att jag
bara kommer hinna med hälften!

image12     image16

Vilken väska är snyggast? Själv är mina favoriter nr 15. 27. och 41.


Nu ska jag fortsätta att finula på hur jag ska göra bloggen snyggare.. Sen blir det att planera morgondagens outfit och sova..

Sömn är kroppens bästa vän! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0