Hemma igen

Hej på er alla, hemma i Sverige nu igen! Underbart skönt att vara hemma igen faktiskt. Resan var verkligen toppenmysig, Kim och jag låg långa dagar i solen och badade i poolen, på kvällarna gick vi ut och åt på resturang, efter det så brukade det bära hem till våran finfina balkong där vi firade och festade på vårat alldeles egna sätt - det vill säja: Poker, bluffstopp, skitgubbe/vänd tia, maxi yatzi, chillinutter och en massa god dricka. Det blev många kväller med mycket skratt!

Jag hade tänkt att berätta lite mer om resan när jag fått in alla bilder i datan, jag har nämnligen bara bilderna från min kamera. Kim och jag har njutit av att vara hemma och ta det lugnt i våra respektiva hem, så därför har jag inte hunnit lägga in hans bilder. Men jag måste säja att det känns tomt utan att ha honom här, farmför allt när man som vi är vana att vara så mycket med varandra. Men  jag tror, och vet att det är viktigt att man tar tid för sig själv och sina vänner samt familj, så det är vad jag spenderat tiden till sedan jag kom hem.

Och vet ni.... Världens bästa pappa hade tapetserat om mitt rum när jag kom hem, det blev väldigt, väldigt fint!! Och min underbara mor kom och gav mig frukost på sängen när jag kom hem, det var nybakat bröd och färskjuice, och William/lillebron hans första ord till mig var: Åh va jobbigt, nu ser jag ännu vitare ut, du är så himla brun ju, du måste ha fuskat! - med andra ord, jag njuter av att vara hemma.

Kram på er, nu ska jag njuta av den fina utsiketn i mitt rum:)

Kommentarer
Postat av: cissi

ANNA UPDATERING!!!! :D

2008-08-30 @ 16:06:21
Postat av: Elin & Sally

Hallååå var är du?

2008-09-24 @ 19:22:43
URL: http://bumblebee-elin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0