Tillbaka

Jag, Annas bror kommer att fortsätta att blogga här. Det är kul att alla mina gamla läsare har följt med mig hit! Nu blir det ju dubbelt så måna läsare.. Anna gamla läsare och mina..

Vet ni vad jag såg på Kissies blogg idag. Alla som varit med och bloggat i över 2 månader kan få ett par linser hemskickade. Kul jag  som har gröna ögon skulle vilja testa att ha lite blåare ögon. Eftersom jag är vitblond så passar det nog bra! Gå in på deras hemsida och kolla på deras linser du oxå! http://www.fargadelinser.se/

Nu ska jag ut och lira fotboll med kompisarna, man får ju passa på innan all snö kommer! Jag längtar till sommaren.

Tja på er!


 


Kommentarer
Postat av: Anton

Varför ska du skriva här istället?

2008-12-15 @ 12:17:18
Postat av: william

lol asså det va min syrra :P

2008-12-29 @ 21:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0