är allt med!?

Muffelduffel symtomen är inte lika stora nu, illamåendet har lagdt sig något och rummet samt packningen är under kontroll!! Nu ska jag alldeles strax fixa iording mig, ordentligt..

Det vill säja:
Vaxa benen
                       Manikyrera naglarna
                       Hår inpackning
                       Smörja in med rapsolja (hur bra som helst)

                       Fila fötterna

                       Ansiktsmask
                       osv...

Känns så skönt och frächt efter att man lagt ner lite tid på sig själv.. Nu är det förresten alldeles snart exakt 24 timmar kvar till flyget ska gå. (18:05) På taxfreen så har jag beställt följande:
                            
2 st DKNY parfymer                     2 st mascaror
   

1 kitt med sol puder och läppglans

      

6 pack med tre olika smaker av Hubba Bubba; frukt, jordgubb & cola. Jag verkligen ääälskar colansmaken, dock finns den ej i affärerna längre men om ni hittar den någonstans, hojta isf! ;:)


Sedan blev det även att beställa en extra large påse med m&m till pojken min:)

Åh vad jag längtar nu, det kommer att bli så bra alltihop! Men hörrni, nu tänker jag säja hejdå till er!

Kramar till er en gång för alla, ha det så fint här hemma i Sverige! Och Julia du din shit du åker ju samma dag som jag åker hem, så vi lär ju inte höras på ett tag, så därför önskar jag dig här en trevlig resa! Mikka, ha så kul på jobbet, Cissi, ha så kul på jobbet du med - ska tänka på er;) Och Jusse, allt fixar sig, kom ihåg att du är grym, grymmara och grymmast! Ida, dig tycker jag inte alls synd om, du fick njuta av Grekland med din sambo( ska jag säja fästman?)i början av sommaren, höhö. 

So long, γεια! αντίο!



                                       



 




Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha jag håller med dig! Alla 4 är helt underbara, men jag gillar Charlotte och Carrie mest. Carrie för hennes underbara skofetisch ;D

2008-07-30 @ 18:38:49
URL: http://michaelaholm.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh ha så kul nu Anna!!

2008-07-30 @ 23:34:37
URL: http://bumblebee-elin.blogspot.com/
Postat av: cissö

ha det bästa anna :D skynda dig hem så vi kan träffas snart!

2008-08-01 @ 18:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0