Bilder

Nu har jag ätit upp fisken som jag fiskade upp ur havet igår.. Det var med obehag som jag gav fisken till pappa då jag visste att han skulle förvandla den till middag.. usch.. Men, det var gott!!

Igår när fisken var död och jag höll den i min hand för att bli fotograferad så hände det som jag trodde skulle skrämma mig till döden.. Fisken var ju som sagt var död, men vad om inte just den döda fiskan började röra på sig!! OOJ va rädd jag blev.. Men pappa plockade bara upp fisken som jag i skräck slängt ner i båten, och sa: Äsch, det är bara lite muskelspänningar som den får efter att den dött. Ja, herregud, det var då mig ett äventyr.. Men man får lite perspektiv på saker och ting. Jag kan ju säja att jag äter inte gris, och det på grund av att grisar är det djur som blir mest illa behandlat innan slakten, sedan är det de stackar kycklingarna..

Menmen, nu ska jag inte snacka moral om kött lr inck köttätare.. Här nedan kommer nu bilderna på hotellet som vi ska bo på. (Bilderna som inte funkade att ladda upp förut)

Titta och njut! Själv ska jag uppleva stället och njuta.


Poolen

Ingången till hotell området

Det finns en tillhörande resturang/bar

  Nu ska jag äta födelsedags efterrätt, ha de gött<3

Kommentarer
Postat av: Kim

Älskling, vi ska ha det så trevligt på kreta! :D hörs snart puss

2008-07-15 @ 16:42:40
Postat av: Mona

Härliga semester bilder :)

Kram

2008-07-20 @ 16:25:35
URL: http://monaalsuntfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0