Jag shoppar i sömnen

Glömde berätta en rolig sak! Här om dagen, (lr natten) så hade jag somnat i från Kim då han fortfarande låg och kollade på film. Till detta hör oxå att han samma dag berättat för mig att han fått jobb på Volvo vilket oxå innebar en bra lön.. 

I alla fall så låg jag i sängen och sov då han hade testat mig och frågat : Vad drömmer du Nassen? Till svar hade han fått : Tyst, stör mig inte, jag shoppar! Då hade han vidare sagt: Jaha, shoppar du för din nya lön? Och gissa vad han hade fått för svar!?

- Nej inte för min! Jag shoppar för din volvolön!

Höhö, ibland måste jag erkänna att jag faktiskt får till det riktigt bra;) 

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha... bra sagt. :)

2008-07-02 @ 13:58:02
URL: http://jrtfabian.blogg.se/
Postat av: Mikka

HAHAHHAHAHAH bra sagt anna ;D

2008-07-02 @ 18:46:20
URL: http://everywhere.blogg.se/
Postat av: Kim

Haha, jag ska allt köpa för din lön :D puss

2008-07-03 @ 21:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0