Muffelduffel symdrom - hjälp!!?

Jag tänker inte ens försöka komma på någon ursäkt till min dåliga uppdatering, men om jag säjer så; det har ju varit toppen väder!!

Förra veckan spenderades i Fjällbacka med min familj och Kimpan. Sol, bad, shopping, båt, mat, grilla studsmatta, fotboll, klippa-gräs-på-en-sån-där-maskin-man-sitter-och-kör-på, sovmornar, mys, spel osv. En komplett sommarlovs vecka helt enkelt, jag älskar det!

Jag och kim åkte hem från idyllen lite tidigare än de andra, vi behövde nämnligen börja våran packning och allt tvätting. Imorgon åker vi till Kreta. Om 27 timmar så sitter jag på en buss påväg till (var nära och skriva kreta) landvetter flyplats.

Om jag är närvös då? Neeeej, inte alls! Att jag inte kunde sova inatt och med det bara fick ca 4 timmars sömn beror INTE på att jag är närvös och har reseber, det är nog någon konstig sjukdom som jag lämpligt inför resan fått - undra om det finns medecin till sånt? Om jag är först med denna sjukdom så vet jag vad jag ska döpa den till; Muffel duffel symdrom!
Ni som har sätt Morgan Pålsson, värdsreportern vet vad jag menar! (Har ni inte sätt den så gör det)

Denna dag ska iaf spenderas med att packa ner det sista för att sedan fixa iordning rummet - vilket just nu ser ut som en ända stor katastrof!! Men när jag är klar med detta så ska jag bege mig ut för att njuta av solen, kanske kan jag ha tur och somna så att jag vaknar upp både pigg och brun! Vidare på kvällen så åker jag in till pojken min för att fira våran resa med en flaska champang, höhö.. Sedan, då blir det ett ytterligare försök till lite skönhetsömn för att sedan orka stiga upp och möta ett soligt och glatt KRETAAA!!!!

Jag bjuder på några blider från förra årets resa:


Mätt och belåten efter all tsatziki

En trött anna påväg hem från Rhodos =(

Han är min, baaara min!

Haha, va tycker ni om coolingen;)

Jag hinner nog göra en ytterligare uppdatering innnan jag åker iväg, om inte, så kram på er ha det så bra! Jag ska tänka på er när jag ligger i poolen och surplar


Kommentarer
Postat av: Pelin

Hejsan, om jag inte har fel så är dessa bilder från Elvita hotellet i Grekland? Jag och min pojkvän ska åka till Grekland men vi vet inte riktigt vart ännu, dock har vi funderat länge på att åka till just Elvita. Men vi är lite osäkra när det gäller "livet" där. Finns det nå partyställen i närheten? Shopping? Barer osv? :) Är det ett bra ställe för ett par på 18 och 20 år?



Sjukt tacksam för svar! Vi är nämligen väldigt oroliga över att det ska vara dött runt omkring hotellet och att det enda vi kommer få se är kossor. :D

2010-06-22 @ 13:29:51
URL: http://pell.devote.se
Postat av: Pelin

Hejsan, om jag inte har fel så är dessa bilder från Elvita hotellet i Grekland? Jag och min pojkvän ska åka till Grekland men vi vet inte riktigt vart ännu, dock har vi funderat länge på att åka till just Elvita. Men vi är lite osäkra när det gäller "livet" där. Finns det nå partyställen i närheten? Shopping? Barer osv? :) Är det ett bra ställe för ett par på 18 och 20 år?



Sjukt tacksam för svar! Vi är nämligen väldigt oroliga över att det ska vara dött runt omkring hotellet och att det enda vi kommer få se är kossor. :D

2010-06-22 @ 13:30:54
URL: http://pell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0