Resan bokad - kreta är kommer vi!





Hej på er! 
Här uppe så ser ni poolen som jag och Kim kommer att ligga i, från den 31 juli till den 8 juli. Det ska bli så skönt! 
(Du & Jag, älskling..) 200 meter från stranden, samt 400 meter till byns lilla stad med mysiga resturanger och shopping. Meeen.. om man sätter sig på en buss och låter sigg färdas iväg i  en kvart så kommer man fram till en av Kretas större städer, och vad är då det speciella med detta tro?.. Jo, tänk va mycke mysiga resturanger (läs; shopping) det kommer att finnas där!  Åhh vad jag längtar!

För övrigt så är det en underbar dag idag.. Detta är min sista dag som jag måste jobba, så från och med idag så får jag jobba när jag vill, och hur mycket eller lite jag vill, samt har jag inga tider att passa. Så vad säjs om en ledig dag imorgon, och en sovmorgon men jobb på eftermiddagen på måndag (om det inte är fint väder)? Det låter heelt okej, i mina öron asså!

Så idag är det minnsan den lyckliga visan som sjungs i kroppen på mig - underbara älskade efterlängtade sommarlov, Här Kommer Anna!

Glädje från mig till dig, //Anna <3

Kommentarer
Postat av: ☆stina☆

härligt med kreta:)

2008-07-10 @ 12:47:19
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0