usch va jag skäms!

Hej igen:)

Anlednignarna till att jag inte bloggat något de senaste är många, men den mest aktuella just nu är väl att jag jobbar så mycket just nu! 8 - 16.30 vardagar och helger 9 - 17:00, förstår ni att jag är död! ?

Hur som helst, i fredags så var jag hemma hos Ida med Johanna, vi fixade i ordning oss, drack vin, åt vindruvor och melon samt pratade en massa minnen.. MYSIGT! Anledningen till denna festlighet var att vi skulle gå och se på SEX AND THE CITY!! :D Åh vad jag har längtat, så kul var det! Lite ledsamt att det är över nu, snyft.. Men det var verkligen värd att gå och se! Precis när filmen skulle börja så tog ida uppe n toarulle, hon hade räknat med att tårar skulle fallas, tro mig- de gjorde det!

Senare vid halv 12 tiden så gick vi vidare till sense där stämmningen var på topp! Mikka kom även dit sedan, kul! Senare på  kvällen kom även Julia, Malin och lite killar som tillhörde gänget. Men kvällens höjdpunkt var nog ändå när Joel, Simon och Jeppe kom, dock så tycker jag att Jusse saknades! Jättelänge sen jag träffade dom! Så det var riktigt roligt:) Det slutatde med att de tre sist nämnda, jag och Malin gick vidare till Park Lane. Inte nog med att de tog 100 kronor av mig i entren, min mobil lyckade någon få tag på! Såå.. nu sitter jag här som en ikke-ägare-av-en-mobil. Detta är lite av anledningen till att jag to tummen ur röva och började skriva här igen! Nu kan ni som gjor er vana med att ha telefon och mess kontakt med mig iaf hålla koll på mig här, jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt.. trots allt jobb! (känner hur huvudet dunkar av all stress) Jag känner att det jag egentligen skulle behöva nu, det är en mysig kväll med vännerna, menmen...

Jag och den underbaraste killen på denna jord har bestämt oss för att ta en utomlands resa till grekland flrsta veckan i augusti! Yeey, va jag längtar:)

Nu ska jag gå och skaka papper! 

Ta hand om er, hoppas allt bra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0