utomlands= snart!

Åh va glad jag är! En resa utomlands verar bli av för mig och Kim, trodde inte det först. Nu har vi i alla fall (nästan) bestämt oss och ska om allt går vägen gå och boka imorgon! Resan börjar 30 juli (en dag senare en förra årets resa) sen kommer vi hem den 8:e. Vi åker till Rhodos i år igen, något fint ställe som låg ca 10-15 minuter med taxi från Rhodos stad, åh va jag ska shoppa!!

Förra året så åkte vi med apollo och bodde på ett utav Rhodos smultronställen, Lardos.

Här är förra årets hotel, Elvita:



Och här är hotellet som vi ev åker till:


Visst ser det mysigt ut!? Det ser kanske inte så flott ut, men det verkar frächt! Ny renoverat oxå^^

Nej nu ska jag gå och jobba det sista, får dock jobba själv den sista timmen, somliga har åkt för att se på fotbollsmatch istället=P

Hoppas ni kan njuta  av solen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0