don´t blame me!

Dålig uppdatering - jag vet! Detta beror på två saker.
1 - det underbara vädret, man måste ju få njuta av att jobba på brännan.
2 - Blogg.se byggde om och flyttade min blogg igår, så det gick ej att logga in. (
so don´t blame me)

Idag hade jag planerat att jag skulle ligga och njuta i solen, men icke sa nicke, det har jag inte fått! Inatt så vaknade jag av att min lillebror skrek av smärta i örat - öroninflamation. Eftersom det inte går några båtar på natten så hade vi inget annat att göra än att vänta på att det skulle bli morgon. Mamma fick åka in med honom, och jag fick ett A4 papper med grejer jag var tvungen att göra: (dock har jag smått svårt för att diciplinera mig)

* Dammsug hela huset
* Tvätta båda toaletterna
* Våttårka alla fönster
* Våttårka golvet
* Blablabla....

OSV...
inte att förglömma så har jag en heldel skolgrejer som ska vara klara tills imorn.. Ghaa!

På tisdag fyller jag som jag innan nämnt 18 år!! Men det är inte bara fröjd de inte! Det ska nämnligen städas och vara fint innan dess. Imorgon kommer pappa hem från USA (förväntansfull) och imorgon kommer även mammas kusin med fru och barn hit. Det ska bli jättekul, längesedan jag träffade dem! De bor nämnligen i Rom. De har en dotter på 3 år, Greta. Hon är så otroligt söt med sina blågröna ögon och de mörkbruna korksruvade håret. Men att det ska kräva allt detta städande:/.. PJUUUU!! Men Kim hjälpte mig städa lite och höll mig sällskap innan han tröttnade och åkte hem:)

Nu ska jag ta och plugga lite, sen när jag är klar blir det till att fortsätta dammsuga (Man får tänka på att det är bra mortion;) Mohaha..

Hoppas ni andra slipper att städa samt alla andra måsten en dag som denna, njut snälla lite för mig oxå! <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Anna! Nu har jag lagt till en länk till din blogg från min, så nu finns du där bland alla prick-länkar ;)

Hoppas du inte städar ihjäl dig! Här är vi ganska trötta efter Dags dophelg, ingen som orkar städa.

Ha så kul på din födelsedag!

Kram Elin

2008-06-08 @ 18:04:45
URL: http://bumblebee-elin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0