Gifta sig ung

Tjenare tjenare!

Nu sitter jag här med babylena ben, var på Cubus och köpte hem grym benvax idag! Skulle köpt två fina klänningar oxå, men hann inte prova dem, så jag la undan dem så får jag se om de passar imorn:)
Den ena var en haltanäck klänning i himmelblå färg, och den andra var "barbie rosa". Känndes kul att köpa hem lite färg i sommar garderoben, det är ju trots allt sjukt frächt med starka färger när man är brun och fräkning!

Men nu ska jag kolla på Outsiders, det handlar om folk som gifter sig unga, vill säja under 20 års ålder.. Läste att en av dessa personer skulle ha på sig en klänning som sammanlagt vägde ca 100 kg! Whaaat - så jag känner att jag måste slå på tv:n och granska detta nu...

Hoppas ni har haft en bra dag och kunnat njuta i solen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0