Hur svensk är du?

[x] Kan nationalsången.
[x] Vet vem som är statsminister.
[x] Vet vem Anja Pärson är.
[x] Håller på Sverige i Fotbolls VM.
[x] Att svenska flaggan är gul och......ehhh blå. eller? :)
[x] Vet hur många barn Kungen har.
[ ] Har nångång målat ansiktet gult & blått.
[ ] Innehar en svensk fotboll-hockey-handbolls matchtröja.
[ ] Sett fler än 4st landkamper av någon slags sport.
[x] Vet att Olof Palme blev mördad.
[ ] Vet att skåne är sveriges stolthet 
[x] Vet att Sverige och Sweden är samma land.
[x] Att IKEA är svenskt.
[ ] Kör volvo eller Saab ( som från början var svenskt )
[ ] Vet vad Sverige blev i fotbolls VM -94.
[ ] Campar i vackra sverige på sommrarna.
[x] Firar midsommar med all sin glans

Vet inte, vad tycks? Om man nu kan avgöra om man är svensk lr inte utefter detta test, då är jag nog rätt så svensk ändå:P

Måse säja att jag som verkligen inte gillar öl, kan göra undantag när det gäller blågula ölen, haha! Inte ver jag varför, men inbillning att den är godare än de andra kanske? Eller nån som håller med?

Kommentarer
Postat av: ANNA

Observera att detta test inte har att göra med att jag skulle ha rasistiska åsiker.. Absolut Inte!

2008-06-04 @ 11:35:50
URL: http://helmerohugo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0