Jusses student!

Tjooo!

Nu sitter jag här vid datan med Martina:) Vi ska snart gå till Jusse och uppvakta henne på studentdagen! Vi har en stor fin röd ros, två par örhängen från guldfynd (jättefina) samt ett paket med kakor. Mega goda =)

Får se om jag lyckas ta mig till henne utan att falla ihop på vägen- martina har dock lovat att hon bär mig isf! Mycket snällt.. Hon får ta armarna, Denise benen och annie rumpan! Jag tycker att det låter som en bra ide! Jag känner mig iaf trygg nu;)
 
image173












Nu ska jag gå och fixa iording mig lite:) Ha de finfint! Hörs senare <3


 





Kommentarer
Postat av: Jessica

allt bra i värmen? :)

2008-06-04 @ 18:24:59
URL: http://plastiquefashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0