Min dag! - om en vecka..

Idag vaknade jag upp och såg hur solen trängde in genom gardinerna. Detta i sin tur ledde till att jag inte blev så sugen på att åka till skolan - jag stannade hemma för att sola istället. (dock var det oxå för att jag inte hade sovit så bra)

Senare på kvällen så gick jag till en som heter Jerry, vi håller på att spela in en CD ihop:) Men efter ett antal omtagningar så kände jag att det inte var min dag... Vi gav upp!!

Kim kom hem till mig runt 8 tiden, och tå tog vi min kanot och paddlade över till en ö bestående av får! Där satt vi med solen i ryggen, varsin cider och åt grekisksallad - mums!

Nu ska jag kolla ut vad jag vill ha för mat på min födelsedag, det är exakt en vecka kvar tills jag blir stora flickan på 18 år, mohaha!! Jag tror att pajer av olika slag, pastasallad och dipp med grönsaker blir bra;) Till efterätt ska jag ha hallonsorbé med jordgubbar, mums va gott! ;D En ananas vill jag oxå ha!



Nu ska jag gå och göra mig en kopp te, sedan krypa ner i min säng som för tillfället är omgiven av damråttor, SNUSK!!! Men vem vill stanna inne och städa när solen skiner:O

Sov så gott <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0