No doubt


Sitter och lyssnar på lite nytankad musik nu:) Fick för mig att ladda 
ner mitt gamla favoritband - No Doubt! Hade nästan glömt bort hur bra dom är! Hur som helst så ville jag bara säja att jag sitter här och diggar till låtar som Dont speak och Running, kommer ni ihåg! Jag får nästan lite nostalgi kännslor:) Efter att ha lyssnar ca 100 gånger på Eleanors låt om Sophia som ni kan lyssna på i Youtube klippet i föregående inlägg så känner jag mig rätt så deppig.. Not good! Men det är bra respons till låtskaparen när känslan går igenom(A)

Det var som Harald Treutiker sa på skolans mediefestival : Allting går att visa på film, det gäller bara att förmedla en känsla, du kan onanera eller vad du vill, bara du får med känslan som du vill ge ut! Haha, gissa om det blev tyst i biosalen innan alla började garva! 

Nu ska jag lyssna vidare:) 



Kommentarer
Postat av: Jennie

Svar: Haha, ja lila taxibilar hade varit något det ^^

2008-06-04 @ 21:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0