Torsdag - mår illa

God morgon på er alla! Jag hoppas att ni sovit gott:)

Jag själv sov en massa gott, men när jag vaknade var det mindre kul! Jag kände då att jag mår illa.. Det krampar i magen och jag känner mig spyfärdig så fort jag känner några starkare dofter eller ser mat - usch! Dessutom skulle jag behöva gå och jobba idag, trök! Så om jag inte blir sämre får jag kanske åka dit och kämpa några timmar iaf..

Idag åker far min till USA, han fick med sig en lista på saker som jag skulle vilja hitta i hans resväska..

  • Klicka för att stänga fönsterVita converse
  • Guess klocka
  • Ljust slitna jeans
  • Ipode classic 80gb

  • Hmm, får se hur det blir:) Jag fyller ju trots allt år snart, höhö..

    Nej nu ska jag drömma mig bort med sista-minuten-resor-spaning-på-internet!





    Ha en finfin dag! <3


     


     

    Kommentarer
    Postat av: Anonym

    http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206

    2008-06-04 @ 10:02:43

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0