Everywhere.blogg.se är !

Tjena tjena..

Mikka är här och gästbloggar lite eftersom Anna har fullt upp med att göra pastasallad. Egentligen borde jag vara en god kompis och hjälpa till, men icke.

Jag och Anna tjötar lite mellan varven då jag tänker på vad jag ska skriva och hon vad hon ska skära upp till salladen, då hon helt plötsligt säger:

Anna: Mikka jag vet vad du kan få ge mig i födelsedagspresent!
Mikka: Vaddå?
Anna: Jordgubbar, avocado och paprika :D.
Mikka: Du är konstigt!

Ja för min del blir det inte så dyrt om det är det hon önskar sig! haha.

Ikväll blir det sjöboden med lite kompisar, grillning och pastasalladen. Chillar även med lite cider. Mysigt som tusan!
Nej nu ska jag ta och hjälpa till istället för att sitta här och slöa. Ha det gött alla Annas läsare! <3

Ps. Jag ska hälsa från Anna att bilder på bebisen och de fina mammabrösten kommer innom kort! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0