Filmtips

Haha, jag satt precis och kollade igenom mina senaste inlägg i bloggen.. De gånger jag har sagt att jag ska kolla åp film, så har det ju inte varit några höjdare direkt!! Vill bara varna er så att ni vet att jag ser på "bra" filmer oxå! Men som jag någon gång innan nämnt, det är ju underbart att ligga och skratta till en high school film innan man ska sova!

Men imorgon då ser jag framemot en mysig filmkväll, med massa film och gott. Jag tänkte att du och jag skulle ha det Kim, så hoppas du är med på min lilla plan;)

Hur som helst, är det någon som har förslag på filmer som är bra? Det behöver inte vara nya filmer!
Jag gillar allt ifrån Astrid Lindgren filmer till  skräck av Stephen King! Det är bara att tipsa på!


Nu ska jag se om det är jag som fått tinitus eller om det är en klocka som låter någonstans i huset!

Tjoo på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0