Fredag

Nu är det fredag och jag sitter på trafiklektionen. Idag blir dett till att jobba med astra, seegt som fan! Men provet är iaf avklarat och det kändes som att det gick bra, att plugga lönar sig! :)

Ikväll vet jag ännu inte vad som händer.. Myskväll med vattenpipa och singstar hos Petra, Sara, Mikka och några fler eller hyrafilm kväll med Kimpan. Hur som helst så ska jag imorn gymma klockan halv 11, sedan så ska jag och Mikka åka hem till Asperö och fixa iordning lite gott inför lördagens myskväll! Det kommer att bli en massa trevlig kväll! :)  Får dock se hur 8 personer ska få plats i sjöborden min, det löser sig nog!

I sommar blir det till att festa vid sjöbordana i smögen. Strosa runt med nice folk på smögenbryggan - det är sommar! :D


Var på stan på håltimmen förut, jag hittade en massa fina kläder, men minaa pengar har inte kommit in på mit konto än, varför detta underar jag, hm.. Men jag hoppas att de kommer in senare ikväll så att jag köpa mina plagg imorn. Skulle vara kul att ha på sig något nytt och snyggt!

Nu ska jag ta tag i astra och försöka klara A delen..

Ni får ha det så fint! Hoppas att ni mår bra:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0