Helmer o Hugo - förklaring av namnet

Ni kanske ha undrat vart jag har fått namnet Helmer o Hugo ifrån? Isf läs detta för här komme n förklaring..

Jag och min vän Jusse firade midsommar och vi gick ner till fiskedammen, där jobbade två av våra andra kompisar. Vi såg en studdsboll som vi ville ha, men vi fick inte den. Så då smög vi in bakom skynket och tog i smyg varsin nallebjörn som hämnd. Dom blev våra maskotar den sommaren, (2006) Min döptes till Docktor Hugo, och Jusses blev Passient Helmer.
 
Här har ni en liten förklaring.. Jag vet dock inte hur jag kom på att bloggen skulle heta detta. Men nu  kan jag inte tänka mig någe bättre namn. Heja Helmler&Hugo!

image140
Hugo är han i docktorsrock.. Hans armar var nämnligen lite lösa, så därför fick han bära denna rock.. Så att inte ben och armar skulle gå av.. Nu hänger han i taket ovanför min säng.. Vad Helmer har för sig vet jag inte..
Jag hoppas att han mår bra iaf!

                                                                                                                                                   Ha det så bra<3

Kommentarer
Postat av: Kim

dom kommer jag ihog :D puss

2008-05-12 @ 11:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0