Imon är det fredag!

Yeey, nu är det bara en dag kvar till fredag! Imorgon kommer det att bli en toppen rolig dag! Sara fyller år, så det blir till att fira henne:) http://www.saraabc.blogg.se/ Men innan detta så är det skola, historia från klockan 8-10 håltimma till 15:00 men då ska mikka och  jag fixa, en massa! Pressent, kläder, dricka och fixa oss i partystämmning.. För direkt efter trafiken som slutar klockan 17:00 så bär det av till Sara.. (Ska träna på lördag morgon, klockan halv 11, undra om jag kommer att klara det)

Nu ska jag skriva ett arbete om säkerhetsbälte, jättekul! Depp...

Hade massa ont i magen förut, men åt en avocado, kändes lite bättre sen faktiskt:) Älskar avocado! 


Övriga i min lilla familj ska till huset i Fjällbacka idag, de ska vara där över helge, skönt! Alltid lika skönt att få råom sig själv lite, har ju kim oxå(A)

Fick reda på att jag fick alla rätt på en mattehemtänta vi haft. Yeeey, mattesnillen här har ni konkurrens!

By the way, vi fick välja kurser idag.. Jag valde Psykologi A, Företagsekonomi A och Svenska C

Nej, nu ska jag plugga! Sköt om er! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

oh hoppas inte du får sadegh i ekonomin!!

party party imorgon, ladda upp rejält :)

2008-05-08 @ 19:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0