Lista

1. Hur gammal är du om fem år?
    23 år!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
     William

3. Hur lång är du?
    167cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
     Räknas Morden i midsommer?

5. Vem ringde du senast?
     Kim

6. Vem ringde dig senast?
    Kim

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
     Nu är jag äntligen på bussen!
   
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
    Beror på, lättare att ringa, men slappare att sms:a

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
    Gifta

10. När såg du senast din mamma?
       Imorse

11. Vilken ögonfärg har du?
       Blå/gröna

12. När vaknade du i dag?
      Åttasnåret

13. Vilken är din favoritjulsång?
      White chrismas, & All i want for chrismas, samt vi tänder ett ljus i advent.. Plus måånga fler

14. Vilken är din favoritplats?
       Kims famn

15. Vilken plats föredrar du minst? 
       Ett specifikt rum som jag alltid måste gå till när jag är på sjukhuset!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
       Då har jag precis flyttat tillbaka till GBG från STHLM, förhoppningsvis kanske det ligger ett barn i min famn(A)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
       Döden

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
       När Benjamin med sina ballonger och girlanger stod helt ensam på Järntorget och visslade i sin vissepipia  
       som han hade runt halsen,
       (han tog studentetn idag)

19. Hur stor är din säng?
       110cm... tror jag

20. Har du stationär eller bärbar dator?
      Just nu använder jag 1 utav de 3 bärbara

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
       Beror på ett och annat

22. Hur många kuddar har du i sängen?
       4 st

23. Hur många landskap har du bott i?
       Ett, Västra Götaland

24. Vilka städer har du bott i?
       Göteborg

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
       Skor, men älskar att gå barfota på sommaren!

26. Är du social?
      Absolut, det tror jag! När man känner mig iaf!

27. Vilken är din favoritglass?
       All sorbe, gärna hallon

28. Vilken är din favoritefterrätt?
       Blåbärspaj eller sorbeglass

29. Tycker du om kinamat?
       Ja, men jag föredrar thaimat!

30. Tycker du om kaffe?
       Nej usch, det ger bara gula tänder!

31. Vad dricker du till frukost?
       Vatten, det sätter igång ämnesomsättningen;)

32. Sover du på någon särskild sida?
       Nope, rygg lr mage är det som gäller

33. Kan du spela poker?
       Ja, älskar poker

34. Tycker du om att mysa/kela?
       Med rätt person, det är klart!

35. Är du en beroendemänniska?
       What??

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
       Japp, flera stycken, varav en av dem har samma namn som mig oxå;)

37. Vill du ha barn?
       Ja, många:P

38. Kan du några andra språk än svenska?
       Engelska och tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
       Nope

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
       Havet, om det är varmt och frächt!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
       Kläder

42. Äger du dyrbara smycken?
       De dyraste jag har är några smycken från pilgrim, men den det är smycken värda priset!

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
       Anna Phil, Desperate Housewives och tyvärr Andra Avenyn
       Sedan är jag även en sucker för Sanningens ögonblick=P

44. Kan du rulla med tungan?
       Ja då, iaf på mitt sätt!

45. Vem är den roligaste människan du känner?
       Roligast, det vet jag inte. Det beror på, men de som fått mig att vika mig av skratt flest gånger är nog
       Jusse och Mikka

46. Sover du med gosedjur?
      Nope, men en gossekudde jag fått av kim, det står jag älskar dig, på den

47. Vad har du för ringsignal?
       Someday, med flipyde

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
       Många

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
       En kudde

50. Flirtar du mycket?
       Kanske lite för lite, men när det görs så är det med pojken min!

51. Kan du byta olja på bilen?
       Haha, tror aldrig jag skulle våga försöka

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
       Inte körkort ännu

53. Vilken var den senaste boken du läste?
       Haha, det var nog Carolina Gynnings självbiografi eller Små citroner gula

54. Läser du dagstidningen?
       Händer att jag läser Metro och GP

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
       Nope, men brodern min prenumererar på KP, en tidning att älska!

56. Dansar du i bilen?
       Varför skulle jag?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
       P3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
       Grattis önskar Anna

59. När var du i kyrkan senast?
       Det var nog förra månade, hade en spelning då:)

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
      Ann-Sofie!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
      En natt tror jag:P haha

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
       Det var Kim:) <3



Pjuuu, vad många frågor det var!


Kommentarer
Postat av: Kim

Waaahh va många frågor du svarade på älskling :D

2008-05-21 @ 17:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0