Massa bilder från långhelgen!

"Borta bra, men hemma bäst!"    Visst stämmer väl detta rättså bra! Den ända gång jag kan tycka att det inte har stämt det var när kim bodde i STHLM och jag var tvungen att åka ifrån honom varje helg, då var det inte "borta bra, men hemma bäst" som sas i mitt huvud..


Just nu är jag så sjukt trött, åkte tåg i 2½ h från ett försenat tåg från HBG - GBG. Vi hade råkat boka biljetter utan sittplatser, mindre kul!

Men jag tänkte för att komma igång iallafall så lägger jag upp lite bilder från resan.. Blir mer förklaring om vad som hänt under helgen imorn! :)

Här följer några bilder med kort förklaring:

Vi spelade "Göteborg Monopolet" 4 ggr under helgen. 
Var av jag vann 1 utav de gångernaimage91














Här ute på verandan så satt vi och åt frukost varje morgon
image92

Här är lite småbilder på husen på våran gård i Helsingborg
   

Dag 1 bestämde vi oss för att ta en cyckel tur till Höganäs, dag 3 blev det av.. 
                                                                                                                                                                               
   Det är två äldre damcycklar som jag och Kim brukar använda, men denna gång fungerade ingen av dem. Den röda som jag brukar ha hade ett sprucket däck, och den oranga som kim brukar ha lyckades han pumpa isönder, klant♥   
Det återstod nu bara två herrcycklar som är allt annat en nya, frächa, och sköna! Men men, tillslut bar det iväg, jag fick en cyckel som var blå, den hade en vit text på sig där det stod: "blåblixten"  Haha, fyndigt namn!
                                                                                                                                                                                             
                                                                                                                                                                                                     
 På vägen hem så kom det en tjock dimma, men vi passade ändå på att äta en glass innan vi bar oss hem igen. Väl hemma så stannade vi till på tillhörande strand och tog lite bilder:)      
                                                                                                                                                 
                                                                                                                                                                       
Det blev både mycket av god dricka och god mat.. Nedan kommer bilder där ni får se mina tappra försök att hjula o stå på huvve!




 
Vi gjorde jättegoda lax rullar med rökt laxpastej och gräslök i
Till detta hade vi oxå majskolvar och grillad oxfilé, mums!

Här ser ni mig i acction!
        
Kan ni hitta mitt huvud?

När vi skulle åka hem så var vi tvungna att stänga av vattnet, detta gör man i en jordkällare, gissa om där fanns spindlar!! 
Gissa vem det var som gick ner och fixade det, om inte jag!
     
                                   Spindlarna va Inte små!

Ja, detta blev en kort sumé av min lilla tripp til HBG, nu är jag iaf tillbaka och ska komma igång med att uppdatera igen! Dock så har jag ett jäkla matteprov på torsdag som jag inte visste om!.. Så blir mycket plugg i veckan, depp..

By the way, Jag har sätt världens snyggaste bikini på Åhlens, en svart bikini i märket WERA stockholm. Ska åka till stan o köpa den idag, visar bild på den sen!


Tack kim för en jättemysig helg♥


Hoppas ni får ett toppen vecka & att ni är nöjda med er helg! <3
                                                                                                                                     
  .                                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0