Nu ska det börjas igen!

Nu är det onsdag, och nu lovar jag att det från och med idag ska bli början på ett  mycket mer aktivt bloggande, och detta kan jag lova! (ska iaf göra mitt bästa)

I veckan händer mycket:
  • Mediafestival
  • Sola
  • Köpa cider
  • Fixa något "party chickt linne"
  • Träna
  • Plugga historia
  • Plugga matte
  • Göra körkortsteori arbete
  • Städa trappuggången
  • Fira Benjamins student
  • Shoppa snacks på Lidel inför lördagens chillkväll
  • Ta tag i alla planer som jag och somliga har

Usch, vad mycket det är som ska göras! Men någonstans måste man ju börja..
Jag funderar på att börja med att läsa igenom historia sidorna nu.

Meeeen, innan jag börjar plugga, så måste jag få i mig något, och idag blir det majskolv, GOTT!!!!




Ni får se till att ha det så bra, så hörs vi senare.. Som sagt, jag looovar att det ska bli bättre uppdateringar nu! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0