Oh så vackert!

Idag hade jag mitt tal i svenska nationella, jag fick MVG, yeey:)  Efter detta åkte vi till vallhalla för att bada med skolan. Jag skippade detta pga av min navelpiercing. Men efteråt då blev det till att sola, jag vet att det inte är bra de heller, men jag hade tredubbla plåster över piercingen:) Jag trodde att jag var smart! Men ack så dum jag är, jag räknade inte ut att del skulle bli en stor vit fyrkan  på magen. Oh så vackert! Not! Detta var inte snyggt! Hahaha!

Nu har jag precis skrivit klart min analys till ett trafikarbete som vi ska lämna in på fredag.

Jag var även på gymmet förut, värsta hörtig var jag idag:) Jag märkte en sak.. Om man går på bandet på nivå 1 i 7,5 km i timmen så bränner man ca 6 calorier per minut.. Men jag gillar att gå i motstånd, så jag höjde till max så att det blev som en stor uppförsbacke, jag kan säja så mycket som att 300 kalorier brände man snabbt! På en minut brände jag i genomsnitt 12 kalorier, detta kallar jag grymt;)


Jag älskar dessa tuggummi, vilka barn minnen!


Nu så ska jag försöka tigga till mig lite pengar till tuggummi av min käre kim:)


 Ha det så bra:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0