Ojdå, fredag igen

Yes, vad tycker ni om min vecka som gott då? Nu har det redan gott en vecka, och jag skäms... Jag vet att jag inte skrivit nått denna vecka! Fyyy..

Veckan som gott har varit allt annat en lugn! Igår gjordes det fruktade Nationella provet i matte B. Det känns så sjukt skönt att det är över nu! Men idag har jag trafiklektion klockan 3, och till dess ska jag ha pluggat in ca 300 sidor, palla va jobbigt!


Men nu först ska jag skriva klart lite fakta om berlinmuren, sen blir det att åka till lägenheten med Mikkapikka, Petra och Cissi, (får se om det blir någe plugg)


Senare ikväll blir det chill och dill on the hill med Jusse, Mikka och några andra från Hulebäck. Det kommer att bli en massa mys! :D


By the way, Idag skulle jag enligt en av våra tusentals planer varit påväg till Bulgarien med Mikka, Julia och Petra om det inte vore för att jag inte fick för mina käre padres:P Men om 2 veckor blir det ändring på detta! Jag fyller 18 den 10:juni och då fan kan jag  åka utomlands utan föräldras påskirft, mohahahahaha! Så den 16 juni hade vi tänk att åka, gäller bara att vi hittar någon bra resa med ett någolunda billigt pris! Ghaaa, va härligt det kommera att blir! :D (Om det blir av)


Och du, älskling om vi får ihop det då vet du att jag inte hade haft något emot att ha med dig oxå:) Tvärtemot!

Ha de grymt! En trevlig helg på er från mig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0