öööh..

Nu är jag hemma efter en heldag på stan! Först var jag och framkallade några afficher jag gjort till mamma, sedan biblioteket, minzo, ginatricot, MQ, Åhlens och HM. I shoppingpåsarna hammnade följande:

* Bikinin jag förut pratade om.
* Nageltippar som blev toppenbra!
* Strumpor
* Broderat gräddvitt linne

Sedan tog mina krafter slut, och mina fötter var helt förstörda! Så efter 5 h så var jag hemma igen:) skönt!
Fast allt känns inte bra, jag vet inte vad det är.. Men någonting är det iaf,, Som en stor klum i magen som bara drar runt i mig. Jobbigt.. Det känns som ett stort gap i magen, tyo "öööh" Jag hoppas inte det är min mage som krånglar nu igen. Har nämnkigen en kronisk tarmsjukom vid namn "Chrons" tror inte ni känner till den. Men jag hinner inte berätta nu, lovar berätta mer om den imorn!  Måste plugga nu=(

Ha en trevlig kväll! <3

By the way, kameran ville inte fungera idag heller.. Men jag lovar att bilder på mina inköp kommer så fort det fungerar! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0