Posh = ett kakmonster..?

Jag var inne på aftonbladet.se imorse, hittade då denna nyhet. Jag vet inte vad du tror, men att gå från sojabönor och sjögräs till en såkallad "kalloribomb" -muffins, jag har svårt att tänka mig detta.. Men himla tur har Posh, då hon slipper baka själv, vilken underbar vän Heide måste vara, bakar och fraktar muffins för 12.000 i månaden - äkta vänskap..?

 "Posh får en kaloribomb hemskickad varje vecka LONDON. Trådsmala Victoria Beckham har blivit ett riktigt kakmonster. Bakom förvandlingen: supermodellen Heidi Klum. Posh har fått en årsförbrukning muffins av sin nyfunna väninna.Varje fredagseftermiddag sedan en månad tillbaka levereras tolv rejäla bakverk till familjen Beckhams hem i Los Angeles. Det är supermodellens smakfulla födelsedagspresent till Posh, som fyllde 34 den 17 april. Tolv mufins åt gången Gåvan kostar tyskan 12 000 kronor, men det är väl investerade pengar.

- Eftersom Victoria får tolv muffins varje gång räcker det även till David, de tre sönerna och personalen. Heidi är väldigt populär hos familjen Beckham, säger en källa till Daily Mail.

Enligt tidningen har Victoria Beckham tidigare hållit sig till en kost bestående av sojabönor, sjögräs, jordgubbar och vindruvor. Kaloribomberna ska få Spice Girls-stjärnan att gå upp i vikt. Förtjust i sin present - Den senaste tiden har hon inte varit lika noga medvikten. Hon och David vill ha ett barn till och för att det ska bli så behöver hon gå upp i vikt. Hon har ökat kaloriintaget och muffinsen fungerar bra. Hon är förtjust över Heidis present och ser fram emot leveranserna. Hennes favorit är en chokladmuffins med chokladglasyr och bitar av mörk choklad, säger
källan till Daily Mail."
                                                                                                      
När jag läser den här texten så tänker jag.. Vem bryr sig!? Men om sanningen ska fram så är det nog många som bryr sig. Jag tror att tack vara alla media och publicitet av kändisar, så har man hos sig själv skapat ett beroende. Detta beroende tycker jag man kan kalla för " Kändiskåteri" Tänk dig själv.. Om du skule se en kändis ute på stan, lr utanför dit hus.. Skulle inte du med mesta möjliga krut i benen springa efter din kamera och dukumäntera situarionen? Kanske skulle du inte, men det skulle jag! Jag har kommit underfund med att jag är såkallad "Kändiskåt" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0