Rumpanbar på spårvagnen

Jag kom precis hem från ett MRL pass på Life. Mutcho kul, men jobbigt! Har träningsverk i benen sen igår.. Å det kommer inte bli bättre till imorn, kan jag loova! Skulle gå av spårvagnen förut, jag höll på att ramla ner för trappan, det gjorde så ont! Haha, skulle inte förvånat mig om jag skulle gjort de=P

Kom på en rolig händelse på tal om spårvagn=P
Jag hade varit o hyrt film inne i stan med Jusse, vi åkte in i mjukiskläder. Då mina mjukisbyxor var smått förstora.. När vi var klara inne i affären så ser vi spårvagnen komma, så vi springer. Väl inne på spårvagnen så ska jag stämpla mitt kort, men jag ser att folk stirrar på mig ovanligt mycket, då märker jag varför- Min byxor hade åkt ner under min språngmatch! Haha, gissa om jag garvade!

By the way, såg en tjej på gymmet som var gravid, det är så sjukt snyggt att vara gravid, för det mesta!





Nu ska jag dusch och ta mig någonting att äta.. Undra vad jag ska ha på mig imorn.. Min garderom är helt uttjötad nu! Usch vad jag inte gillar den just nu...

Men ni får ha det så bra, sov så gott:) <3

Kommentarer
Postat av: Kim

hehe vilken liten historia min älskling :D
puss

2008-05-07 @ 21:43:38
Postat av: K&L

Malin Åkerman heter hon, spelar ganska osympatisk syster. Ha det så bra! Sov gott!

2008-05-07 @ 23:37:36
URL: http://st08ckholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0