Skäms på mig!

Massa dålig uppdatering, jag vet! Men det har verkligen varit så mycket nu det senaste. Vet inte varför lärarna ger så mycket just nu. Har de gaddat ihop sig tro?

Men i fredags så var jag ju med Mikka på fest och firade Sara.. Det blev en toppenkväll, massa kul folk!
Jag tror jag nämnde något om fest hos mig till alla nästa helg.. Vi får se hur det blir med den saken=P Haha..
En annan grej jag lyckades med.. det var att starta varje mening med "grejen är den..." Självklar var det mycket annat genomtänkt som kom från min mun.. Bland annat : "Varför heter ostbågar ost?" Jag var även soppas smart så att jag sa " När jag har druckit så blir jag så jäkla onyckter" (Skulle säja onyttig) yeey, bra Anna!

Men självklar har jag inte tid att sitta här inne mer nu.. Jag måste plugga matte..
By the way, så tillhör jag fortfarande de som räknar på fingrarna! (stolt)


Jäkla matte
 Dumma matte
 Jobbiga matte
 Tråkiga matte
 Konstiga matte
 Oförstodda matte
 Felkonstruerade matte
 Svåra matte



Rackans, jäkla, dumma, jobbiga, tråkiga, konstiga, oförstodda, felkonstruerade, svåra matte - här kommer jag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0