Slut pluggat för idag

Vet ni vad, sen jag skrev här sist så har jag suttit bänkad med min historia bok, jag har alltså pluggat i ca 9 timmar! Pju hur orkar jag!

Nu är jag helt slut.. Men jag tror nog att jag har lärt mig lite iaf;) Jag vet iaf att det är riktigt mycket som gjort mig upprörd under kvällen, kristallnatten, attentatet i hamburg, hitlers grymma övertalningförmåga m.m! Fy vilken hemsk tid!

Nu ska jag krya ner i min säng och drömma om hur bra det kommer att gå på provet imorn! Ni kan ju tänka på mig runt 8 snåret;)

Hur som helst.. när provet imorn är över, då börjar en underbar helg! Längtar tills imorgon när klockan är 10, då är provet över! :D Och fint väder är det lovat tills imorn, blir det shorts kanske?

God natt och sov så gott, dröm någe fint:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0