test

HAR DU NÅGONSIN

Blivit kysst:
Jaa

Ätit sushi: 
Oh ja, senast i lördags, älskar sushi!

Stått på scen: 
Ett antal gånger

Blivit dumpad: 
Nope

Varit ihop med någon som varit otrogen: 
Nope

Varit med om en bilolycka: 
Inte vad jag kommer på, jag satt på en buss som krockade en gång däremot..

Klättrat på berg: 
Jaa, en massa gånger

ANTINGEN ELLER

Kallt eller varmt:
Varm, men lagom är bäst

Spets eller satin:
Spets

Blått eller rött:
Blått (rosa)

Regn eller snö: 
Hm, svårt.. Blir nog ändå snö 

Ull eller bomull:
Bomull

Rosor eller tusensköna: 
Rosor

Vår eller höst: 
Höst

Historia eller vetenskap:
Vetenskap

Matte eller engelska:
Hatar båda! Blir nog ändå matte

MOTSATTA KÖNET

Gillar du någon just nu från det motsatta könet:
Klar jag gör, jag älskar min pojkvän!

Vet den om det:
Det får jag verkligen hoppas! Jo men det gör han.

Gillar någon annan dig just nu:
Jaa, med all den kärlek som jag får av Kim skulle det vara konstigt om han inte tycket om mig

Vad tittar du på hos en man:
Utstrålningen

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA

Har du haft ett seriöst samtal:
Japp

Kramat någon:
Min pojkvän, lillebror och mamma samt pappa.. Oj vad jag kramas!

Kommit sams med dina föräldrar:
Har inte bråkat med dem, så det har inte varit aktuellt att reda ut nått=P

Bråkat med en kompis:
Nej, jag har bråkat med en person en gång i hela mitt liv.. Inte den typen som orkar lägga energi på sånt! Tar heller itu med det innan det blir för stort..


Gör testet du med i kommentarer.. <3


Kommentarer
Postat av: Anna

eller så går lånar jag testet och så kan du läsa det i min blogg!? :)

2008-05-13 @ 18:28:29
URL: http://realistic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0