Torsdag - media festivalen

Tjaa!

Idag vaknade jag av att Kims mobil alarm ringde klockan 07:00.. Vilket var konstigt, för på kvällen innan hade jag ställt min egna mobil.. Men efter att jag vaknat till ordentligt så kom jag på att jag nog "gick i sömnen" inatt. Jag kommer ihåg att jag vaknade och behövde gå på toa, klockan var då halv 4 på morgonen. Väl inne i sovrummet igen så såg jag att min mobil låg och lös, jag fattade inte varför så bestämmde mig för att kolla närmare på saken.. Den var inte på, men inte heller avstängd - jag vet inte hur många gåner jag försökte trycka på on/off knappen.. (utan resultat) Jag kämpade vidare och minns hur jag tryckte överallt på mobilen, jag testade till och med att dunka den i golvet, meeen inte heller det funkade..

Hur som helst så hade jag väl då varit smart nog för att räkna ut att min mobil kanske inte skulle komma att ringa, så jag ställde då Kims istället.. Bra Anna!

Det är sjukt vad man kan göra mycket dumt när man är trött, iaf jag! Haha, jag minns en annan gång när jag hade varit en hel vecka tillsammans med Kim. Men sen när jag skulle sova utan honom, då var det jättetomt! Så på natten när jag vaknade och såg att han inte låg brevid mig, då tänkte jag att han kanske hade blivit kidnappad.. Jag minns hur jag började ropa efter honom, jag lyffte på kudden, kollade under sänge.. Till och i garderoben kollade jag, men gissa - Han var inte där=P

På morgonen därpå undrade jag varför kläderna i min garderob låg i en stor hög.. Men efter en liten stund, då kom jag på vad det va jag hade gjort under natten. Tänk att jag då när jag i frustation letade efter honom tyckte det var heelt normalt!


Idag var deet mediafestival på Biograf Draken. Festivalen var för cybergymnasiet GBG. Det är elver i mediaklasserna årskurs 2 och 3 som tävlar med sina bidrag. Det var riktigt kul att se måste jag säja! MItt bidrog sööög dock totalt! Jag hade gjort en musikvideo med två andra tjejer i klassen.. Men jag tyckte väl aldrig att idén var så jäklabra, det var mer ett sånt där jobbigt arbete som man bara ville få överstökat! Hur som helst så var det trevligt! Det var många riktigt bra arbeten!

By the way, Gissa vem som var med i jurryn;) Ingen annan än Harald Treutiger (jag vet vart han bor) Haha!

Kan man annat än tycka om honom eller!?
Han har iaf göteborgs góaste dialket;)





Ha de kalasfint, nu väntar historia plugg, önska mig lycka till:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0