Victoria secret

Jag älskar www.Victoriassecret.com. De har en massa snygga kläder, och är man några stycken som beställer hem ihop så blir det inte alls så dyrt! Värda pengar iaf.. Här nedan kommer lite favvoriter från mig:

     
    

Bikinin, den helvita klänningen och sebramönstrade klänningen är mina abosuta favvoriter.. Nu vet ni vad jag önskar mig i 18års present, det är ju snart;)

By the way, av min käre mor och far kommer jag antagligen bland annat få en utav nedstående cycklar:D

 



Jag har inte bestämmt mig om vilken jag helst vill ha, vilken tycker du är snyggast? 
  Nu ska jag gå och käka min hemmagjorda smoothie:) Recept kommer sen<3


Kommentarer
Postat av: Ida

Gillade den rosa cykeln mest, men det kan ju bero på att jag är en sån sucker för rosa :P

2008-05-12 @ 11:42:38
URL: http://moaidaamanda.blogg.se/
Postat av: Denise

Vad roligt att du skrev :)
Åh jag vill jättegärna veta receptet på smoothien :)

2008-05-12 @ 11:44:58
URL: http://naztysbunny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0